Foloseste informatii aditionale de tip fisier efectuand 2 pasi

Solutia software CIEL V7 iti ofera posibilitatea de a adauga informatii aditionale de tip fisier pe care le poti atasa documentelor sau notelor contabile din aplicatie.

Pasul 1: Definesti informatia aditionala

Astfel, trebuie sa setezi informatia de tip fisier, apoi sa stabilesti dimensiunea maxima si extensiile fisierelor pe care vrei sa le atasezi (de exemplu: .doc, .pdf, .txt).

Pentru a efectua aceasta operatiune trebuie sa accesezi meniul NOMENCLATOARE -> Informatii aditionale -> Definire

Informatii_aditionale_de_tip_fisier_1

 

Dupa ce ai definit informatia aditionala trebuie sa decizi caror documente doresti sa asociezi aceasta functionalitate.

Pasul 2: Apelezi meniul NOMENCLATOARE -> Informatii aditionale -> Asociere

Informatii_aditionale_de_tip_fisier_2

 

In aceasta sectiune trebuie sa efectuezi urmatorii pasi:

  • Alegi din partea stanga documentul pe care il asociezi cu informatia aditionala
  • Selectezi in partea dreapta informatia aditionala de tip fisier pe care ai creat-o

Daca ai ales asocierea cu Note contabile, din acest moment vei regasi in fereastra de inregistrare a notelor, in sectiunea INFORMATII ADITIONALE campul in care va trebui sa iti alegi calea catre fisierul pe care doresti sa il atasezi notei contabile.