Utilizeaza cu succes informatii aditionale de tip fisier

Aplicatia software financiar-contabila CIEL V7 iti ofera posibilitatea de a adauga informatii aditionale de tip fisier pe care le poti atasa documentelor sau notelor contabile din aplicatie.

Primul pas: Defineste informatia aditionala. Pentru a efectua acest pas, vei seta informatia de tip fisier, si, ulterior, dimensiunea maxima si extensiile fisierelor pe care le vei atasa (de exemplu: .doc, .pdf, .txt).

Pentru a efectua aceasta operatiune trebuie sa accesezi meniul NOMENCLATOARE -> Informatii aditionale -> Definire/Alege extensii.

Dupa ce ai definit informatia aditionala este necesar sa decizi caror documente doresti sa asociezi aceasta functionalitate.

In continuare trebuie sa apelezi meniul NOMENCLATOARE -> Informatii aditionale ->  Asociere

Ulterior, trebuie sa iti alegi din coloana din partea stanga documentul pe care sa il asociezi cu informatia aditionala; in partea dreapta selectezi informatia aditionala de tip fisier pe care ai creat-o in prealabil.

Daca ai ales asocierea cu NOTE CONTABILE, din acest moment vei regasi in fereastra de inregistrare a notelor (in sectiunea INFORMATII ADITIONALE) campul in care poti stabili calea catre fisierul pe care doresti sa il atasezi notei contabile.