Lasa-te ajutat, fara erori, pentru binele afacerii tale

soft automatizare
9 martie 2021
Antreprenor, Co-owner Ciel România
Citire: 3 minute
Articole publicate

Totul e pe repede inainte de ceva timp deja. Iar acum, in contextul pandemic, consumatorul are nevoie de si mai multa libertate, dar mai ales de usurinta si rapiditate la achizitie. Nu poti face totul tu insuti. Si nici nu poti angaja resurse suplimentare pentru fiecare lucru in plus, ca asta inseamna costuri extra si, in consecinta, diminuarea marjei de profit. Poti insa rezolva problema folosind sistemul informatic potrivit, caci, oricat de mica sau mare e afacerea ta, procesele automatizate dintr-un sistem informatic te scot din cercul vicios: nu adaugi resurse, nu pui in pericol marja de profit.

Procesele automatizate sau automatizarile pot sa iti sune tehnic. Nu le evita, nu e mare filosofie: softul preia ce este repetitiv si „face” el in locul tau, conform cu niste setari initiale, reguli pe care le stabilesti chiar tu. De exemplu, cand clientii tai comanda in magazinul virtual produsele tale, verifici cate produse mai ai in stoc? Trebuie sa intri in soft sau in Excel-uri ca sa scoti produsul, sa stii mai tarziu cate mai ai? Sau trebuie sa suni clientul sa confirmi comanda? Sau sa trimiti confirmari pe e-mail? Daca da, atunci nu folosesti softul potrivit si poate iei in calcul sa il inlocuiesti cu unul care te ajuta realmente, nu partial.

Iti explicam mai jos, concret si cu exemple, cu ce te ajuta un soft bogat in automatizari:

Nu risti relatia cu clientul

Pentru ca ce vede el pe site de exemplu, cand comanda, este valabil si la tine, in stoc. Nu il mai suni dupa ce verifici tu ca ai produsul, documentele de confirmare, mail-urile catre client se pot trimite automat.

Sau pentru clientii tai cu abonament, de exemplu, documentele lunare pot ajunge automat la el, fara interventie umana. Nu duci tu sau angajatul tau grija asta.

ZERO greseli umane

Cat timp iti consuma repararea unei greseli sau a unei omisiuni? Ca e uman sa gresesti si greseala va reaparea. Si oricat de multi iti doresti tu sa inveti din greseli, zeul erorii umane va avea mereu resurse sa creeze altele noi, mai ales fata de client. Un sistem informatic potrivit elimina riscul asta. Faci niste setari la inceput, consumi niste timp, e adevarat, insa apoi lucrurile se intampla fara tine. Vis, nu?

Mai mult timp pentru ce vrei tu

Trimiterea e-mail-urilor, confirmarea comenzilor, introducerea unui client nou sau a facturilor in sistem, toate astea sunt consumatoare de timp. Fie ca le faci tu, ca inca nu ai angajati pentru asta, fie ca ai un angajat sau o echipa care sa se ocupe de aspectele acestea administrative, care trebuie facute, iti garantez ca daca folosesti un sistem informatic modern, potrivit, vei castiga cel putin 50% din timpul alocat pe activitatile administrative. Si poti aloca resursele acelea pentru altceva, pot sa se ocupe mai bine de clienti, de exemplu. Iar tu sa stai linistit, sa nu mai consumi timp cu verificari.

Costuri mai mici

Implementarea unui sistem informatic te costa ceva timp la inceput. Pe tine, mai ales. Ca sunt fluxurile tale de lucru, afacerea ta si tu iei decizii asupra a cum trebuie sa se intample lucrurile in organizatia ta, nu ? Si te costa si ceva bani, desigur, mai ales daca vrei un soft care sa te ajute realmente, sa faca lucruri pana la capat. Dar dincolo de investitia asta mica initiala, cate resurse economisesti? Multe, iti spunem noi. Pentru ca acest proces automatizat inseamna sa nu mai intervii, sa faci setarile initiale si apoi sa iti vezi de treaba. Daca iti faci un calcul de timp si costul pentru acel timp, vei vedea ca ai de unde sa economisesti.

Tii pasul cu clientii, cu industria ta

Daca tu nu ai inca un soft modern, potrivit pe activitatea si organizatia ta, sa stii ca nu inseamna ca nici ceilalti nu au. Ba din contra, consumatorul are aceasta asteptare deja, ca lucrurile sa mearga repede, ca viata lui sa fie simpla cand cumpara. Asa ca daca nu ii poti oferi asta si, daca va achizitiona de la tine, nu va deveni client recurent. Fa pasul cu asta in gand, ca vrei clienti recurenti, nu one time buyers.

Stiu ca „procese automatizate” suna tehnic si nu neaparat atragator. Insa sunt lucruri interesante si frumoase pe care le faci pentru afacerea ta si lucruri must have. Ei bine, automatizarile si echiparea organizatiei cu sistemul informatic potrivit fac parte din a doua categorie, sunt must have-uri.

Nu doar pentru toate avantajele de mai sus, ci pentru ca azi, in lumea online in viteza, nu poti face totul si, mai ales, nu poti face totul bine si ai nevoie de ajutor. Lasa-te ajutat, fara erori, fa-ti curaj si fa o schimbare, pentru binele tau de maine.

Ti-a placut articolul? Da-l mai departe pe:
Solutii pentru
contabili
Solutii pentru
antreprenori
Recomandarile clientilor
Recomandarile noastre

Suntem prima companie din Romania specializata in solutii software financiar-contabile la cheie, insotite de servicii profesionale de Asistenta Tehnica. De peste 25 de ani, dezvoltam cele mai performante programe de contabilitate, gestiune comerciala, salarii, imobilizari, audit, revizuire si facturare. In completarea aplicatiilor software stabile, usor de utilizat, perfect adaptate afacerii tale, iti asiguram cele mai complexe servicii de Asistenta Tehnica. Cei peste 25 de ani de experienta inseamna:
  • Peste 50 000 de utilizatori;
  • Peste 150 de proiecte educationale si de responsabilitate sociala;
  • Cele mai bune aplicatii software financiar-contabile din 1991;
  • Cel mai vandut software de contabilitate din Romania;
  • Cel mai performant software financiar-contabil integrat: CIEL V7;
  • Cel mai complex portofoliu de servicii;
  • Solutia completa pentru gestiunea afacerii tale.

span itemprop="telephone">021 9341

Email:ciel@ciel.ro

Bulevardul Unirii, Nr.11, sector 4,040102 Bucuresti RO