Cum ma ajuta CIEL ERP in relatia cu managerul si clientii? – CIEL Romania

De Catalina Mocanu, Director Economic CIEL Romania

In ultima vreme am tot fost intrebata daca ma ajuta si cum anume aplicatia de ERP pe care o folosesc in relatia pe care o am cu CEO-ul si cu clientii mei, mai exact cum pot folosi CIEL ERP pentru a-l face sa inteleaga cum sta afacerea lui in fata statului.

Voi ce ati raspunde daca ati primi aceasta intrebare? Ca depinde de la client la client si de la manager la manger, nu? Si, ca sa nu dau un raspuns general de genul “ma ajuta foarte mult”, am purces, la pas, sa analizez cu ce ma ajuta.

Iata ce am raspuns eu

Prima idee a fost ca pot sa depun rapid declaratiile si sa ii spun ce anume are de plata. Daa, ce isi doreste un client sau un manager sa auda cel mai mult, nu?! Ce doreste insa un manager sau un client sa stie si sa primeasca de la mine si tine, consilierii lui pe parte fiscala si financiara? Rapoarte despre unde a fost, unde este si unde poate ajunge, solutii de optimizare a costurilor, corectitudine in calcule etc.

Ei, suna bine, unul – doua rapoarte, dar probabil ca patiti si voi ca mine, nu? Fiecare manager sau client vrea un anumit model de raport, cu anumite date care sunt relevante pentru el. Off, si atunci, ce sa fac? Sa culeg toate datele manual pentru fiecare? Hmm, dar poate reusesc altfel cu CIEL ERP. Si chiar reusesc!

Ma folosesc de toate rapoartele disponibile si, acolo unde am posibilitatea, le configurez, astfel incat sa pot genera rapid raportul necesar. Ma gandesc aici in special la cele de analiza financiara. Apoi, acolo unde este cazul, ma folosesc de filtrarile pe care le am la dispozitie in aplicatie pe detaliile notelor contabile sau pe listele de documente, si imediat export in excel raporul dorit. Eu folosesc mult centrele de cost si conturile analitice, ca sa pot scoate rapoarte foarte usor in acest mod.

Si stand sa analizez aceste rapoarte care sunt legatura intre CIEL ERP si manager/client, mi-am dat seama ca totul pleaca de la cum si cat de repede si corect inregistrez datele. Si ma intorc iar la automatizarile pe care le folosesc zi de zi si luna de luna, astfel incat sa economisesc timp si sa inregistrez corect. Da, si eu “ma cert” cateodata cu programul cand ma atentioneaza la fiecare pas cand nu am facut ceva bine sau nu am completat ceva corect si ma intoarce din drum, dar, la final, ii multumesc ca m-a ajutat sa nu pierd din vedere ceva si ca pot verifica foarte rapid rapoarte si declaratii.

Nu ma satur sa va povestesc despre importul de diverse nomenclatoare si note, de importul de extrase bancare, de duplicarea de documente si note, de modelele de note contabile, de cheltuielile in avans automate, de inregistrarea amortizarii printr-un click, de salvarea automata (cata liniste imi da aceasta functionalitate!), de verificari folosind legaturile, de drepturile pe user la nivel de actiune pe documente, de cautarile in grid etc.

Cu siguranta, cele de mai sus nu sunt vizibile de catre clienti sau manageri si poate de aceea unora le este greu sa vada valoarea unei aplicatii financiar-contabile pentru businessul lor, dar ele sunt temelia pentru raportarile catre ei la timp si corect!

Autor : Catalina Mocanu, Director Economic CIEL Romania