De la contabil la contabil: Cum poti sa gestionezi mai multi clienti – CIEL Romania

Numai contabil sa nu fii cu atatea schimbari de legi si cu declaratii fiscale care apar peste noapte. In afara de activitatile pe care trebuie sa le faci, te trezesti si cu situatii neprevazute sau cu noi clienti. Cum poti sa le faci fata cu brio?

Catalina Mocanu, Director Economic CIEL Romania, vine in ajutorul tau cu sfaturi despre cum poti sa iti usurezi munca, sa fii mai eficient si sa ai mai multi clienti.

Iata ce trebuie sa faci ca sa fii mai productiv

“Multi dintre noi, contabilii, profesionisti in ale cifrelor si conturilor, traim din 25 in 25 ale lunii. Cand primim o invitatie de a prelua un client nou, prima intrebare pe care ne-o punem este: pot sa ajut noul client sau sa ii acord timpul necesar?

Decizia este grea pentru ca incepi sa te gandesti la cate documente are pe luna, de care tip, cati salariati etc. Si apoi calculezi in functie de raspuns si de experienta profesionala cam cat timp mai poti acorda noului client si realizezi ca este foarte greu si ca nu poti onora aceasta colaborare.

Ce spui daca ai avea la dispozitie o aplicatie care sa te ajute la luarea deciziei chiar inainte de a te intalni cu clientul si a afla detalii despre activitatea lui?

Ca indiferent de numarul de documente pe care le are intr-o luna clientul tau, sa stii ca poti folosi tool-uri si functionalitati care te ajuta sa le inregistrezi pe toate din cateva click-uri?

Iata cum poti proceda folosind CIEL Solutia Contabilului Profesionist:

  • Uita de munca manuala de introducere a extraselor de banca, acum totul este mult mai usor prin importul de fisiere MT 940.
  • Inregistrarea luna de luna a notelor repetitive de cheltuieli si venituri in avans sau de amortizare este de domeniul trecutului, pentru ca poti automatiza aceste procese.

Ai avut vreodata ghinionul de a pierde o baza de date pe care nu ai avut-o salvata pentru ca nu ai avut timp sa faci aceasta operatiune? Eu nu mai am aceasta problema pentru ca setez salvarea automata din CIEL Solutia Contabilului Profesionist, la o zi a saptamanii si o ora pe care mi-am ales-o. Acum am mai mult timp pe care il dedic unui alt client sau rapoartelor de analiza financiara.

Totul este asa de usor si de rapid incat am uitat de cum era cand completam manual, in numele clientilor, dispozitiile de plata / incasare sau deconturile de trezorerie. Acum, le listez direct din aplicatie si doar le arhivez la dosar.

De cand folosesc CIEL Solutia Contabilului Profesionist nu mai fac liste sau bifez manual fisele de partener sau cele de cont. Ma folosesc de functionalitatile softului si pot accesa direct din note sau din alte rapoarte, cu doar cateva click-uri.

Te-ai saturat, ca si mine, sa completezi manual Registrul de evidenta fiscala? Prea bine, poti acum sa printezi calculul trimestrial si doar sa il arhivezi.

Sper ca te-am convins cu cele de mai sus. Crede-ma ca sunt doar o parte din ceea ce ofera CIEL Solutia Contabilului Profesionist.”

Credem ca iti vor fi utile sfaturile de mai sus. Daca le vei implementa iti va ramane timp sa gestionezi mai multi clienti decat ti-ai propus in obiectivul afacerii tale si te poti ocupa de lucruri pe care le-ai abandonat pentru ca nu mai aveai timp.

Autor : Catalina Mocanu, Director Economic CIEL Romania