Hai sa inregistram inteligent facturile! CIEL Romania iti spune cum:

Care este primul gand care iti vine in minte atunci cand auzi de inregistrarea facturilor? Exact, munca multa si atentie sporita. Ce ai zice daca ti-am spune ca exista o solutie simpla si utila prin care scapi de aceasta corvoada si, astfel, sa iti usurezi viata de contabil?

Il lasam pe Bogdan Gradinaru, Client Division Manager in cadrul CIEL Romania, cu peste 10 ani de experiență în relațiile cu clienți (antreprenori, contabili, etc) din domeniul bancar, public și privat, sa ne dezvaluie cum putem sa inregistram simplu si rapid facturile:

“Aseaza-te comod in scaun caci vreau sa facem un exercitiu de imaginatie:

Trage-ti ceasca de cafea sau cana cu ceai aproape, inspira adanc aer in piept si imagineaza-ti cum ar fi sa ai parte de un astfel de moment de relaxare de foarte multe ori pe zi, cand iti doresti. Adica in orice moment al lunii, saptamanii, zilei. Imagineaza-ti ca ai parte de cea mai frumoasa zi din viata ta si ca o asemenea zi se poate derula la nesfarsit. Ca poti iesi in orice moment sa te asezi pe o banca si sa privesti cerul, acea imensitate pe care nu o putem cuprinde in priviri. Imagineaza-ti ca poti fi linistit cu gandurile tale pozitive si ca in tot acest timp, acele teancuri de hartii pe care le-ai cules cu greu de la clientii tai (sau furnizori), se inregistreaza automat in contabilitate sau gestiune. Si nu, nu ai angajat pe nimeni sa faca acest lucru in locul tau. Poate ca acum zambesti sau te enervezi ca putem discuta de astfel de lucruri care par momentan ireale.

Este momentul sa ne apropiem de realitate. Tine-te bine! Tu chiar poti face toate cele de mai sus pentru ca nu mai vorbim de vise! Vorbim de fapte, de unelte, de solutii care chiar iti pot eficientiza pana la acest nivel toata aceasta munca pe care, poate, o resimti ca pe o corvoada luna de luna…

Nu mai vreau sa-ti imaginezi nimic pentru ca vreau sa vorbim de concret si sa indeplinim visul de mai sus! Ai nevoie doar de un scanner de documente, asta in cazul in care nu primesti deja documentele in format .pdf, .jpg,  .bmb, .tiff etc de la clientii tai, si de noua functionalitate accesibila din CIEL V7 (Contabilitate si Gestiune) incepand cu luna iunie a acestui an: Captarea inteligenta a datelor din facturi (OCR).

Fluxul e mai mult decat simplu:

Alegi tipul de document importat -» Incarci documentul -» CIEL V7 creeaza documentul-» validezi documentul.

Cat timp CIEL V7 importa documentele, tu poti sa iti petreci timpul pe care l-ai castigat alegand sa faci orice alta activitate! Fara sa faci aproape nimic, vei avea create automat documentele (gestiune)  si notele contabile (contabilitate)!

Suntem prima companie care dezvolta solutii financiar-contabile ce pune la dispozitie un asemenea mecanism de crestere accelerata a productivitatii.

A venit momentul in care teancurile de hartii trebuie sa dispara de pe biroul tau!

A venit momentul in care inregistrarea manuala a documentelor este istorie!

A venit momentul in care poti adopta in sfarsit un stil de inregistrare a documentelor evoluat!

A venit momentul in care putem discuta in sfarsit de automatizare la nivel avansat!”

Este momentul sa alegi sa iti faci munca usoara! CIEL Romania iti pune la dispozitie toate instrumentele necesare. Convinge-te si tu!