Importanta increderii in relatiile de parteneriat – Bogdan Gradinaru, Client Division Manager la CIEL Romania

Bogdan Gradinaru, Client Division Manager in cadrul CIEL Romania, cu peste 10 ani de experiență în relațiile cu clienți (antreprenori, contabili, etc) din domeniul bancar, public și privat, are o pozitie foarte clara privind relatiile de parteneriat.

“Mai baieti, voi sunteti de incredere!” imi umple inima de bucurie. Asta da compliment, direct acordat de catre unul din cei mai vechi clienti! Cu atat mai mult cu cat “increderea” este o valoare pe care o arboram mandri in setul nostru de valori. Si nu este vorba de niste valori pe care le-am fi visat intr-o noapte si le-am asezat pe o hartie pentru ca “dau bine”, ci este vorba de un set pe care l-am finisat intr-o perioada foarte mare de timp (de 27 de ani). Finisat in primul rand datorita feedback-ului  si a reactiilor constructive pe care clientii (fie ei antrepremori, directori financiari, contabili) ni le-au transmis.

Se spune ca cel mai greu este sa construiesti o relatie bazata pe incredere, dar in acelasi timp si cel mai usor sa tradezi increderea. Pot spune ca sunt de acord cu ambele afirmatii bazandu-ma pe  experienta colectata din miile de relatii cu clientii nostri. Unii au ales sa incheie relatia, altii au incheiat-o dupa care au revenit asupra deciziei, iar o mare parte au ales sa construiasca alaturi de noi relatii de lunga durata facand parte astazi dintr-o comunitate care s-a construit de-a lungul a 27 de ani. Am gresit, ne-am asumat, am corectat si am informat, ne-am adaptat si am schimbat, dar cel mai important cred ca a fost faptul ca in orice moment am oferit 100% implicare in momentele importante ale clientilor nostri, in toti acesti ani. Constiinta profesionala si orientarea catre nevoile clientilor au conlucrat si ele cu succes la crearea relatiilor bazate pe incredere.

Zilnic vad cum, prin orice canal de comunicare, antreprenoriatul din ziua de astazi cauta in primul rand “ceva” de incredere. Cerem sa ni se recomande si intrebam in stanga si in dreapta asteptand parca ca altii sa valideze faptul ca un viitor eventual contract ar putea fi o decizie corecta. Sunt atat de multe oferte pe piata in orice domeniu, incat efectiv nu mai exista timpul necesar pentru a le analiza pe toate si cautam solutii sa scurtcircuitam procesul dar in acelasi timp sa facem si alegerile corecte pentru a nu fi nevoiti sa schimbam la nesfarsit relatiile de parteneriat.

Iar noi, la CIEL Romania, exact  asta am facut timp de 27 de ani: ti-am oferit parghiile necesare crearii unei relatii de parteneriat care sa reziste in timp, urmand constant directia celor 3 mari valori care ne reprezinta: increderea, profesionalismul si orientarea catre client. ”

Descopera AICI produsele CIEL Romania create sa-ti faca viata mai usoara si mai buna!