Nou! CIEL ERP iti ofera noi beneficii!

CIEL Romania investeste continuu in imbunatatirea produselor si seriviciilor sale, tinand cont de feedback-ul primit de la tine si de cele mai noi tehnologii, tocmai pentru ca vrem sa iti oferim cele mai bune solutii pentru afacerea ta.

Lunar sau trimestrial, in functie de modificarile legislative, dar si de cerintele tale, avem update-uri pe care le adaugam in aplicatia CIEL ERP. Aceste facilitati vin ca sa iti faca tie, draga contabil sau antreprenor, viata mai usoara in managerierea business-ului de care te ocupi.

Mai departe, Catalina Mocanu, Director Economic CIEL Romania, iti explica care sunt cele mai importante modificari care au avut loc odata cu lansarea noii versiuni a aplicatiei CIEL ERP.

Iata doar cateva dintre beneficiile oferite CIEL ERP:

CIEL Romania a ascultat mereu de sugestiile si de intrebarile tale venite din partea ta. Chiar daca tot ce ne-ai propus nu a fost realizat imediat, iti reamintim ca noi ne programam cu luni inainte task-urile care intra in dezvoltare, si de cele mai multe ori, suntem si noi surprinsi de modificarile legislative sau de alte lucruri neprevazute.

Astfel, orice cerinta de la tine intra intr-un flux normal de analiza, asa cum vei gasi in orice firma producatoare de software: se analizeaza utilitatea in piata (daca afecteaza 1 client sau 1000), se face analiza de business si cea tehnica, se estimeaza, se trece in plan intr-o versiune urmatoare, se dezvolta, se testeaza si apoi se lanseaza.

De asemenea, orice feedback venit din partea ta, clientul nostru, este analizat cu toata seriozitatea, si este luat in considerare, chiar daca nu se implementeaza imediat.

Asa s-a intamplat si cu cel mai recent update al CIEL ERP, unde pe langa modificarile legislative (bilant, declaratia 100), am introdus multe din cerintele tale directe sau din ce am observat noi ca ti-ar fi necesar, in urma analizarii intrebarilor pe care le-ai pus, fie pe grupurile din social media, fie direct colegilor din departamentul de customer care.

Daca ai avut cifra de afaceri pe anul 2017 mai mare de 220.000 lei, nu uita sa depui bilantul semestrial. Conform noului update din CIEL ERP il vei gasi la Rapoarte > Contabilitate> Declaratii Fiscale > Bilant> Bilant Semestrial.

Fata de anul 2017, s-au modificat mai multe lucruri in structura lui, referitoare la impozitul specific unor activitati, pentru care avem si conturi noi in planul de conturi (contul 4415 si 695), referitor la dividendele distribuite actionarilor in perioada de raportare.

Stiu ca multi dintre voi lucrati cu analitice, ca urmare, acolo unde aveti nevoie, va puteti configura singuri din ce conturi sa se duca sumele pe liniile din bilant, din Rapoarte > Declaratii Fiscale> Configurare Declaratii.  Simplu, usor, automat. Ramane doar sa il semnezi si sa il trimiti electronic prin e-guvernare.

Marcarea multipla pe documente pentru toti partenerii este un alt beneficiu care iti permite sa lucrezi in paralel cu alt coleg de munca. Stiu cat de important este sa poti inregistra rapid documentele si notele, fara sa te opresti si sa notezi pe vreun memo, iar aceasta noua functie vine in ajutorul tau pentru a-ti face munca mai usoara.

Noul update te ajuta si atunci cand nu ai factura introdusa pentru vreo incasare sau plata, nu mai trebuie sa astepti dupa colegul care factureaza pentru ca tu sa introduci extrasele de banca.

Acum, foarte usor, va puteti face treaba impreuna, iar la final, utilizand functionalitatea din Prelucrari, denumita Marcare, poti inchide facturile cu platile/incasarile, usor si automat, chiar daca folosesti conturi analitice pentru parteneri.

Tot ce trebuie sa faci este sa mentionezi intervalul pentru conturi si CIEL ERP le inchide pentru toti partenerii pe care ii gaseste in acel interval, si pentru care nu sunt marcate documentele de tip factura cu incasarile/platile. Castigi astfel timp pentru alte activitati.

Preluarea automata in explicatii a numarului facturii incasate si denumirea partenerului, pe notele de incasare/plata: nu folosesti inca functionalitatea Legaturi sau esti pe o fisa de cont si vrei sa vezi ce documente ai incasat/platit? Nimic mai simplu acum. Printr-o bifa in meniul de Parametrizare > Parametri generali> Contabilitate, poti vedea acum aceste informatii pe fisa, in coloana cu Explicatii.

Faptul ca suntem flexibili si ca respectam alegerile clientilor nostri referitoare la aplicatiile cu care doresc sa lucreze in paralel cu CIEL, respectand astfel si pe oricine este pe piata de software, indiferent daca impartim aceeasi nisa de piata sau nu, se vede si in functionalitatile pe care le implementam.

Probabil multi dintre voi folositi importul de note din fisier excel, facut special pentru cei care folosesc alte aplicatii de facturare.

Acest nou update la CIEL ERP, ofera posibilitatea celor care factureaza cu OBLIO sa importe aceste documente printr-un fisier .xml si sa genereze note in CIEL ERP.

Ai primit si tu recipisa pentru declaratia 394 cu mesajul “eroare fatala de parsare” datorat diacriticelor? Mesajul asta va tine de trecut de acum, cu CIEL ERP, deoarece noul update a rezolvat aceasta problema.

Validezi declaratiile din CIEL ERP si nu mai stii unde gasesti fisierul dist pe site-ul ANAF (unde sa recunoastem, nu gasesti informatiile chiar atat de usor cat pe ne-am dori)? Nimic mai simplu, acum iti oferim noi fisierul, tot ce trebuie sa faci este sa accesezi link-ul din declaratii.

Folosesti case de marcat? Ti-ai achizitionat deja una cu jurnal electronic? Noi deja ne-am pregatit si am adaugat casa de marcat Datecs cu jurnal electronic, care genereaza fisierul ce va trebui trimis la ANAF (vom reveni cu detalii si declaratia ce va trebui depusa, cand va fi gata pe site-ul ANAF).”

Acestea sunt doar cateva dintre functionalitatile oferite de noua versiune CIEL ERP. Speram ca toate acestea sa iti fie de folos in activitatea ta.

De asemenea, nu uita sa ne urmaresti si pe pagina de LinkedIn CIEL Romania pentru mai multe informatii de interes pentru tine.