Cum sa iti dezvolti business-ul cand ai putini angajati

putini angajati
15 iulie 2020
editor
Citire: 4 minute

Lipsa de personal sau prea putini angajati poate fi o adevarata problema pentru multe afaceri, insa nu neaparat si pentru cele din comert. Poate ai fost nevoit sa reduci din personal sau poate ca nu gasesti suficienti candidati calificati. Insa aceasta situatie nu trebuie sa fie o piedica in efortul tau de dezvoltare a business-ului. Ai la indemna actiuni care compenseaza pierderile generare de lipsa numarului necesar de salariati. Iata ce sa faci!

Implementeaza un program de fidelizare

Cu cat clientii tai pot economisi mai mult, cu atat sunt mai tentati sa cumpere de la tine. Loializarea este magnetul cu care ii poti atrage pe cei mai multi la tine, indiferent de ce produse sau servicii vinzi.

Cum? Ii poti fideliza prin mai multe metode: carduri pentru acumulat puncte, discount aplicat in functie de cat cumpara sau de cat timp sunt clienti sau printr-un program de recomandari altor clienti. 

De ce? 
– este mai ieftin sa convingi un client actual sa cumpere de mai multe ori decat sa atragi unul nou
– clientii rasplatiti tind sa recomande magazinul si produsele sau serviciile tale
– reduci costurile de promovare si cresti profitul

Creeaza o legatura emotionala cu clientii

Relatia cu clientii nu este una rece: a venit, a cumparat, a platit si a plecat. S-ar putea sa nu mai revina. Intre branduri si clienti trebuie sa existe un parteneriat bazat pe comunicare constanta, calda, pe limba lor si nu doar prin reclame si mesaje promotionale.

Mizeaza pe imbunatatirea comunicarii angajatilor din magazin sau din customer support, tine legatura cu clientul si dupa ce a cumparat, cere-i feedback si transmite-i si informatii care sa-l ajute.

Vinde online sau doar online

Pandemia ne-a dovedit ca orice poate fi vandut pe Internet si ca business-urile din online nu doar ca au supravietuit, dar si-au crescut vanzarile peste asteptari. De altfel, tot mai multi romani devin consumatori online, ceea ce face ca magazinul tau virtual sa fie mult mai profitabil decat cel fizic in viitor.

Vanzarea in online devine mai mult decat esentiala in strategia de afaceri a multor firme. De altfel, daca ai in plan sa deschizi un business, incepe intai cu un magazin online. Daca ai deja un business, este momentul sa deschizi si versiunea online pentru a-ti vinde produsele sau serviciile. Sau, daca vrei sa reduci cheltuielile, poti lua in considerare mutarea afacerii in e-commerce. In plus, te va ajuta in promovarea eficienta a brandului tau.

Concentreaza-te pe prezenta si promovarea online

Prezenta online nu inseamna doar existenta unui site sau a unui magazin virtual, desi totul incepe de acolo. Investeste atat in publicitate platita pe Internet, cat si in dezvoltarea unei comunitati in social media. La fel de mult te-ar ajuta si crearea unei povesti in jurul brandului tau pe care sa o promovezi prin actiuni de PR si de CSR.

Ai putini angajati?Automatizeaza orice este posibil

Cand ai putini angajati, tehnologia ramane sprijinul tau neconditionat in afaceri. Prin investitii minime poti implementa softuri create special pentru a automatiza activitati repetitive care incarca munca angajatilor. Mai ales atunci cand numarul lor este insuficient, cu programul potrivit pentru magazinul tau, cum este CIEL Gestiune PRO, operatiunile zilnice nu doar ca sunt realizate simplu si rapid, ci si fara erori. Asta le permite angajatilor tai sa se ocupe de lucruri mai importante pentru afacere, fiind mai productivi, dar mai putin stresati.

Printr-un soft creat pentru nevoile firmei tale, gestionezi eficient si rapid stocurile afacerii, inclusiv ale magazinului online. In plus, vezi statusul vanzarilor, curbele de evolutie, previziuni pe cifra de afaceri, dar si comparative. Astfel, iei decizii la timp, in cunostinta de cauza si obtii rezultatele dorite!

Ai toate motivele si 5 strategii utile pentru a-ti tine afacerea in miscare. Implementeaza sfaturile de mai sus si bucura-te de reusita oriunde ai fi, si offline, si online!

, , , , , ,
Ti-a placut articolul? Da-l mai departe pe:
Solutii pentru
contabili
Solutii pentru
antreprenori
Recomandarile clientilor
Recomandarile noastre

Suntem prima companie din Romania specializata in solutii software financiar-contabile la cheie, insotite de servicii profesionale de Asistenta Tehnica. De peste 25 de ani, dezvoltam cele mai performante programe de contabilitate, gestiune comerciala, salarii, imobilizari, audit, revizuire si facturare. In completarea aplicatiilor software stabile, usor de utilizat, perfect adaptate afacerii tale, iti asiguram cele mai complexe servicii de Asistenta Tehnica. Cei peste 25 de ani de experienta inseamna:
  • Peste 50 000 de utilizatori;
  • Peste 150 de proiecte educationale si de responsabilitate sociala;
  • Cele mai bune aplicatii software financiar-contabile din 1991;
  • Cel mai vandut software de contabilitate din Romania;
  • Cel mai performant software financiar-contabil integrat: CIEL V7;
  • Cel mai complex portofoliu de servicii;
  • Solutia completa pentru gestiunea afacerii tale.

span itemprop="telephone">021 9341

Email:ciel@ciel.ro

Bulevardul Unirii, Nr.11, sector 4,040102 Bucuresti RO