LANSARE VERSIUNE CIEL V7.69

Cea mai noua versiune CIEL V7 este gata si ti-a pregatit foarte multe surprize!

Ce este nou in Conta Profesional?

  1. In Raportul Registru de casa afisarea semnaturilor se face pe toate paginile in cadrul optiunii “Total Zi”.
  2. Am introdus raportul “Decont de Cheltuieli”, astfel incat tu sa poti sa verifici toate avansurile acordate pentru fiecare angajat.
  3. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  4. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  5. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  6. Am corectat un defect de aplicatie la export xml in D394, astfel incat tu sa nu mai fi nevoit sa modifici manual in acest camp al fisierului.
  7. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care dorestii sa efectuezii actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  8. In cadrul gridului de Parteneri, am adaugat 3 coloane suplimentare cu privire la partenerii cu TVA la incasare (cand a devenit cu TVA la incasare, de cand nu mai sunt cu TVA la incasare si coloana cu statusul curent). Astfel, tu vei stii in timp real ce reguli de deducere a TVA vor fi valabile in relatia cu partenerii tai.
  9. Am introdus optiuni suplimentare la listarea balantei pe centre  de cost: cu si fara centre  de cost. De astazi este posibila listarea balantei pe centre de cost in care vor putea fi incluse si valorile pe care nu s-a alocat un centru de cost.
  10. Planul de conturi general este actualizat la zi
  11. Am introdus o validare suplimentara la emiterea notelor facturilor de vanzare: daca numarul documentului exista deja in baza de date, se va genera o atentionare, deci nu vei mai dubla inregistrarea facturilor de vanzare.
  12. La marcarea documentelor cu TVA la incasare, am adaugat posibilitatea colectarii TVA-ului si la o data mai mare fata de data documentelor.
  13. Vei putea inregistra documentele mult mai rapid, datorita faptului ca data scadenta se va completa automat de sistem, evitandu-se munca manuala. Tu vei seta o singura data, pe fisa partenerului, data scadenta, iar sistemul o va complete ulterior data scadenta pe toate documentele care vor avea asociat partenerul respectiv.
  14. Am mutat tipul de inregistrare Diverse la crearea notelor contabile deasupra Bonului fiscal de vanzare, astfel incat tu sa poti accesa tipul de inregistrare la prima deschidere a listei rulante.

Ce este nou in Conta Standard

  1. In Raportul Registru de casa afisarea semnaturilor se face pe toate paginile in cadrul optiunii “Total Zi”.
  2. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  3. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  4. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  5. Am corectat un defect de aplicatie la export xml in D394, astfel incat tu sa nu mai fi nevoit sa modifici manual in acest camp al fisierului.
  6. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care dorestii sa efectuezii actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  7. Planul de conturi general este actualizat la zi
  8. Am introdus o validare suplimentara la emiterea notelor facturilor de vanzare: daca numarul documentului exista deja in baza de date, se va genera o atentionare, deci nu vei mai dubla inregistrarea facturilor de vanzare.
  9. La marcarea documentelor cu TVA la incasare, am adaugat posibilitatea colectarii TVA-ului si la o data mai mare fata de data documentelor.
  10. Vei putea inregistra documentele mult mai rapid, datorita faptului ca data scadenta se va completa automat de sistem, evitandu-se munca manuala. Tu vei seta o singura data, pe fisa partenerului, data scadenta, iar sistemul o va complete ulterior data scadenta pe toate documentele care vor avea asociat partenerul respectiv.
  11. Am mutat tipul de inregistrare Diverse la crearea notelor contabile deasupra Bonului fiscal de vanzare, astfel incat tu sa poti accesa tipul de inregistrare la prima deschidere a listei rulante.

 

Ce este nou in Gestiune Profesional

  1. In Raportul Registru de casa afisarea semnaturilor se face pe toate paginile in cadrul optiunii “Total Zi”.
  2. De acum, vei putea transmite pe email atat facturi, cat si chitante catre parteneri. Astfel, tu vei diminua timpul de transmitere a documentelor, dar vei reduce si costurile cu transmiterea si arhivarea acestora.
  3. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  4. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  5. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  6. In cadrul optiunii de ajustare valori pe documente (FC, FV), centrele de cost completate pe linie, se vor regasi si in nota contabila generata la salvarea documentului.
  7. Am adaugat optiunea de a selecta agent pe bonul fiscal, generat din interfata casei de marcat. Astfel, tu vei stii cine este agentul care a incasta banii.
  8. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care doresti sa efectuezi actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  9. In cadrul receptiei de marfa din factura de cumparare pe depozite endetail, am introdus coloane suplimentare care afiseaza valoarea (neta, TVA, total) din factura de cumparare, comparativ cu valorile generate in urma adaugarii adaosului. In plus, am adaugat si o macheta de listare a NIR-ului care sa contina toate aceste informatii suplimentare.
  10. Daca in domeniul tau de activitate sunt incluse si serviciile de furnizare internet, atunci vei beneficia de o noua functionalitate care include integrarea cu router-ul Mikrotik, pentru activarea si dezactivarea automata a abonamentelor in functie de data scadenta si soldul
  11. In cadrul gridului de Parteneri, am adaugat 3 coloane suplimentare cu privire la partenerii cu TVA la incasare (cand a devenit cu TVA la incasare, de cand nu mai sunt cu TVA la incasare si coloana cu statusul curent). Deci, tu vei stii in orice moment ce reguli de deducere a TVA vor fi valabile in relatia cu partenerii tai.
  12. Planul de conturi general este actualizat la zi
  13. La exportul notelor contabile am implementat optiunea de a cumula notele bonurilor fiscale pe fiecare zi
  14. Am introdus o macheta de listare suplimentara pentru raportul Facturi nesoldate, care afiseaza valorile si in valuta.
  15. Am introdus o noua macheta de listare a chitantelor si in valuta.

Ce este nou in Gestiune Standard

  1. In Raportul Registru de casa afisarea semnaturilor se face pe toate paginile in cadrul optiunii “Total Zi”.
  2. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  3. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  4. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  5. In cadrul optiunii de ajustare valori pe documente (FC, FV), centrele de cost completate pe linie, se vor regasi si in nota contabila generata la salvarea documentului.
  6. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care doresti sa efectuezi actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  7. In cadrul receptiei de marfa din factura de cumparare pe depozite endetail, am introdus coloane suplimentare care afiseaza valoarea (neta, TVA, total) din factura de cumparare, comparativ cu valorile generate in urma adaugarii adaosului. In plus, am introdus si o macheta de listare a NIR-ului care sa contina toate aceste informatii suplimentare.
  8. Planul de conturi general este actualizat la zi

Ce este nou in Imobilizari  Professional

  1. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  2. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  3. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  4. Am introdus un nou raport de Imobilizari care contine o suita de informatii complexe cu privire la mijloacele fixe. Astfel, tu vei avea un registru complex de mijloace fixe, corect si ordonat, in care este evidentiata cronologic evolutia imobilizarilor.
  5. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care doresti sa efectuezi actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  6. In cadrul gridului de Parteneri, am adaugat 3 coloane suplimentare cu privire la partenerii cu TVA la incasare (cand a devenit cu TVA la incasare, de cand nu mai sunt cu TVA la incasare si coloana cu statusul curent). Deci, tu vei stii in orice moment ce reguli de deducere a TVA vor fi valabile in relatia cu partenerii tai. Userul va afla direct din aplicatie daca partenerii aplica sau au aplicat la un moment dat TVA la incasare.
  1. Am adaugat posibilitatea de a duplica o imobilizare, doar prin modificarea numarului de inventor.

8. Planul de conturi general este actualizat la zi

Ce este nou in Imobilizari  Standard

  1. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  2. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  3. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  4. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care doresti sa efectuezi actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  5. Am adaugat posibilitatea de a duplica o imobilizare, doar prin modificarea numarului de inventor
  6. Planul de conturi general este actualizat la zi

Ce este nou in distributie

  1. De acum, butonul Forum se afla pe dashboard, astfel incat tu sa poti sa intri cat mai rapid si mai usor pe forumul CIEL.
  2. Am actualizat planul de conturi pentru ONG conform ultimelor modificari legislative
  3. Am actualizat ultimele meniuri in lista de acordare pentru drepturi pe profile utilizatori. De acum, iti va fi mult mai simplu sa stabilesti la ce informatii are acces are fiecare angajat in cardul aplicatiei.
  4. Am modificat serviciul WEB “addpartner” astfel incat sa nu mai fie case sensitive (sa nu tina cont de litere mari/mici la identificarea localitatii);
  5. Am adaugat adresa FTP la actualizare online, in cazul in care doresti sa efectuezi actualizarea aplicatiei cu kit-ul aplicatiei care contine ultima versiune (nu automat).
  6. Am adaugat un nou Serviciu WEB pentru export facturi de vanzare in format .pdf.