Noua declaratie – Casa de marcat

22 martie 2018

CIEL Romania va explica:

Detineti casa de marcat? Inscrieti in calendar o noua data si o noua declaratie: lunar, pana pe data de 20. Aveti casa de marcat dar nu o folositi deloc in perioada de raportare… tot declarati. Hai, lasati, ca ne vom conecta cu serverul ANAF direct… candva, si nu vom mai declara…poate.

Concret, prin OPANAF 627/2018 s-a aprobat procedura de transmitere a datelor prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art.3 alin. (2) lit. a), b), c), dupa caz, respectiv cele prevazute la art.3 alin (1) lit. b) si c) din anexa 11 la Normele Metodologice pentru aplicarea OG 28/1999.

Va reamintim ca spre finalul anului trecut s-au stabilit noile termene de la care firmele sunt obligate sa utilizeze case de marcat cu jurnal electronic:  01 iunie 2018 pentru firmele mari si mijlocii si 01 august 2018 pentru firmele mici. Aceste case ar trebui sa transmita in mod automat datele catre serverele ANAF. Cel putin asa era planul initial.

Pana ajungem acolo insa, avem parte de noua declaratie, prin care incepand cu datele mentionate mai sus, vom transmite LUNAR , pana pe data de 20, toate informatiile de la toate casele de marcat folosite. Declaratia se va transmite prin mijloace electronice. Interesant este ca si atunci cand nu folosim casele de marcat in luna respectiva (concediu, inventar, etc), tot trebuie sa depunem o declaratie de neutilizare, cu specificarea caselor nefolosite.

Ni s-a promis simplificare in declaratii si pentru persoane juridice, dar se pare ca intai ne amplificam.

Evident ca noi, CIEL Romania, vom implementa modificarile necesare si aceste declaratii in aplicatiile noastre. Si ne intrebam: urmatoarea noutate care va fi?

Solutii pentru
contabili
Solutii pentru
companii
Recomandarile clientilor
Recomandarile noastre

Suntem prima companie din Romania specializata in solutii software financiar-contabile la cheie, insotite de servicii profesionale de Asistenta Tehnica. De peste 25 de ani, dezvoltam cele mai performante programe de contabilitate, gestiune comerciala, salarii, imobilizari, audit, revizuire si facturare. In completarea aplicatiilor software stabile, usor de utilizat, perfect adaptate afacerii tale, iti asiguram cele mai complexe servicii de Asistenta Tehnica. Cei peste 25 de ani de experienta inseamna:
  • Peste 50 000 de utilizatori;
  • Peste 150 de proiecte educationale si de responsabilitate sociala;
  • Cele mai bune aplicatii software financiar-contabile din 1991;
  • Cel mai vandut software de contabilitate din Romania;
  • Cel mai performant software financiar-contabil integrat: CIEL V7;
  • Cel mai complex portofoliu de servicii;
  • Solutia completa pentru gestiunea afacerii tale.

span itemprop="telephone">021 9341

Email:ciel@ciel.ro

Bulevardul Unirii, Nr.11, sector 4,040102 Bucuresti RO