Utilizarea informatiilor aditionale pe facturi
In cadrul cele mai performante solutii software financiar-contabile CIEL V7, ai posibilitatea sa iti creezi informatii aditionale pe care le poti asocia documentelor.
Ca sa poti sa definesti noile informatii aditionale trebuie sa accesezi Nomenclatoare -> Informatii aditionale.
Dupa ce iti adaugi informatiile aditionale necesare poti sa le asociezi facturilor.
Cum adaugi informatiile aditionale
Cum asociezi informatii aditionale facturilor
Selectezi din lista tipul de factura (entitatea) pe care doresti sa asociezi informatia aditionala. De exemplu, selectezi factura de vanzare.
După aceea, adaugi informatiile aditionale pe care doresti sa le asociezi facturii, dupa cum poti observa mai jos:
Ce opţiuni ai la asociere
Atunci cand asociezi informatiile aditionale unei facturi (entitate), ai posibilitatea sa:
- optezi pentru a le asocia liniei de document;
- vizualizezi informatia aditionala in lista de documente;
- copiezi informatia aditionala la stornare;
- realizezi o copie a documentului.