Ciel ERP si Salarii au devenit nextup NextUp ERP si Salarii. Pentru detalii, click aici

Utilizarea informatiilor aditionale pe facturi

5 iulie 2016
Antreprenor, Co-owner Ciel România
Articole publicate

In cadrul cele mai performante solutii software financiar-contabile CIEL V7, ai posibilitatea sa iti creezi informatii aditionale pe care le poti asocia documentelor.

Ca sa poti sa definesti noile informatii aditionale trebuie sa accesezi Nomenclatoare -> Informatii aditionale.

Dupa ce iti adaugi informatiile aditionale necesare poti sa le asociezi facturilor.

Cum adaugi informatiile aditionale

soft gestiune informatii

Cum asociezi informatii aditionale facturilor

Selectezi din lista tipul de factura (entitatea) pe care doresti sa asociezi informatia aditionala. De exemplu, selectezi factura de vanzare.

După aceea, adaugi informatiile aditionale pe care doresti sa le asociezi facturii, dupa cum poti observa mai jos:

soft gestiune contabilitate

Ce opţiuni ai la asociere

Atunci cand asociezi informatiile aditionale unei facturi (entitate), ai posibilitatea sa:

Ti-a placut articolul? Da-l mai departe pe:
Solutii pentru
contabili
Solutii pentru
antreprenori
Recomandarile clientilor
Recomandarile noastre