Trimiterea automata de E-mail-uri catre parteneri
Cu ajutorul acestei functionalitati veti putea sa trimiteti e-mail-uri partenerilor pentru urmatoarele documente:
- Factura de vanzare
- Comanda de vanzare
- Aviz de expeditie
- Proforma
- Comanda de cumparare
- Oferta
Pentru a putea trimite e-mail-uri trebuie sa configurezi setarile pentru adresa de e-mail astfel:
Se acceseaza meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – > Generale
În forma afișată utilizatorul trebuie să configureze datele pentru trimiterea e-mail-urilor astfel:
- Puteți trimite e-mail-uri cu ajutorul aplicatiei Microsoft Outlook sau sa configurati un server de mail.
- Trebuie accesat butonul “Testeaza” cu succes pentru a va putea permite salvarea setarilor.
Pentru configurarea mail-ului pentru parteneri se acceseaza meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – > Parteneri
In forma afisata utilizatorul trebuie sa configureze datele pentru trimiterea mail-urilor catre parteneri astfel:
- La accesarea butonului “Adauga” utilizatorul configureaza tipurile de documente pentru care un partener primeste e-mail la adresa de e-mail preluata din configurarea unui partener în “Date Partener”
- Daca un partener nu are adresa de email predefinita in “Date partener” sistemul obliga utilizatorul sa intruduca o adresa de email.
- Tot in acest meniu se poate selecta si sablonul pentru textul e-mail-ului, ori cel predefinit ori unul creat de utilizator in meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – >Texte
Pentru trimiterea mail-ului catre partener pentru documentele mentionate mai sus am posibilitatea sa trimitem acest e-mail direct din grid-ul documentelor sau in momentul salvarii unui document astfel: