Trimiterea automata de E-mail-uri catre parteneri

Cu ajutorul acestei functionalitati veti putea sa trimiteti e-mail-uri partenerilor pentru urmatoarele documente:

  • Factura de vanzare
  • Comanda de vanzare
  • Aviz de expeditie
  • Proforma
  • Comanda de cumparare
  • Oferta

Pentru a putea trimite e-mail-uri  trebuie sa configurezi setarile pentru adresa de e-mail astfel:

Se acceseaza meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – > Generale

În forma afișată utilizatorul trebuie să configureze datele pentru trimiterea e-mail-urilor astfel:

  • Puteți trimite e-mail-uri cu ajutorul aplicatiei Microsoft Outlook sau sa configurati un server de mail.
  • Trebuie accesat butonul “Testeaza” cu succes pentru a va putea permite salvarea setarilor.

Pentru configurarea mail-ului pentru parteneri se acceseaza meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – > Parteneri

In forma afisata utilizatorul trebuie sa configureze datele pentru trimiterea mail-urilor catre parteneri  astfel:

  • La accesarea butonului “Adauga” utilizatorul configureaza tipurile de documente pentru care un partener primeste e-mail la adresa de e-mail preluata din configurarea unui partener în “Date Partener”
  • Daca un partener nu are adresa de email predefinita in “Date partener” sistemul obliga utilizatorul sa intruduca o adresa de email.
  • Tot in acest meniu se poate selecta si sablonul pentru textul e-mail-ului, ori cel predefinit ori unul creat de utilizator in meniul Parteneri – > Comunicare – > Setari Email – >Texte

Pentru trimiterea mail-ului catre partener pentru documentele mentionate mai sus am posibilitatea sa trimitem acest e-mail direct din grid-ul documentelor sau in momentul salvarii unui document astfel: