Tinem cont de parerile clientilor nostri! – CIEL Romania

Fie ca esti contabil sau antreprenor, cu siguranta ai o multitudine de responsabilitati pe care trebuie sa le duci la bun sfarsit, iar cand programul pe care il utilizezi te ajuta sa economisesti timp si iti simplifica semnificativ activitatea, abia atunci poti spune ca esti cu adevarat pe calea cea buna.

Pentru ca ne dorim sa fim cat mai aproape de tine si sa iti oferim servicii si solutii care sa te ajute cat mai mult in activitatea zilnica pe care o desfasori la birou si pentru ca orice experienta pe care o ai folosind solutiile oferite de noi sa fie cat mai placuta, am realizat un sondaj de opinie in urma caruia am aflat informatii importante de la voi, clientii nostri.

Sondajul a fost format din 4 intrebari scurte, cu raspuns deschis sau cu posibilitati la alegere, iar la acesta au participat 100 de clienti ai CIEL Romania.

Cat de importante sunt automatizarile in activitatea de la birou?

Intrebarea 1 – „In activitatea pe care o desfasurati, cat de mult timp consumati cu introducerea documentelor?”

Raspunsul la aceasta intrebare nu a fost o necunoscuta pentru noi, ci mai degraba o confirmare ca schimbarile legislative si toate noutatile aparute peste noapte influenteaza in mod direct activitatea clientilor nostri.

Asadar, 62.1% din respondenti au spus ca activitatea de introducere a documentelor le ocupa o perioada diferita de timp, depinzand de la luna la luna. La o diferenta de aproape 40 de procente se afla raspunsul de pe locul secund, al clientilor care petrec jumatate din timpul pe care il acorda unui client doar introducand date, iar restul de 18.4% dintre acestia au sustinut ca aceasta activitate le ocupa mai mult de jumatate din timpul acordat unul client.

Intrebarea 2 – “Din urmatoarele functionalitati din CIEL, pe care le-ati folosit?” – ne-a oferit informatii despre cele mai folosite programe oferite de CIEL Romania.

47.5 % dintre cei care au participat la sondaj au spus ca folosesc “inregistrarea de note contabile pentru venituri si cheltuieli in avans”, 25.4% “importul de documente si de note contabile din fisiere XL”, 20.3% “importul de extras bancar”, iar 6.8% utilizeaza “fisierul de generare plati”.

Ne-am bucurat sa aflam ca functionalitatile din CIEL ERP au un aport important in usurarea activitatii contabililor. Promitem sa fim in continuare alaturi de voi si sa va oferim solutiile de care business-urile voastre au nevoie!

Intrebarea 3 – „Ce modificari am putea face ca sa deveniti mai eficient atunci cand lucrati in CIEL?” – ne-a adus date importante pentru imbunatatirea serviciilor pe care le oferim in prezent. Cu siguranta vom tine cont de acestea si le vom avea in vedere in viitoarele dezvoltari. Va asiguram ca fiecare raspuns primit are un aport important pentru performanta produselor.

Ultima intrebare – „Ce ati vrea sa-i spuneti CEO-ului CIEL?” – a fost una deschisa si care ne-a adus multe zambete pe chip. Spunem acest lucru deoarece majoritatea respondentilor au mentionat ca sunt multumiti si incantati de produsele oferite de noi, incepand de la simplitatea utilizarii aplicatiilor si a facilitatilor de care au parte, pana la promtitudinea echipei CIEL Romania.

Multumim tuturor celor care ne-ati transmis raspunsuri la intrebarile adresate. Ne angajam ca si pe viitor sa continuam acest proces de colectare a feedback-ului de la utilizatorii solutiilor CIEL. De asemenea, promitem sa devenim si mai buni pentru tine!

Daca si tu vrei sa-ti usurezi activitatea de la birou si sa castigi timp pentru alte activitati importante, foloseste CIEL ERP, softul integrat, special creat pentru dezvoltarea oricarui tip de afacere!