Vrei o mai buna organizare a activitatii in firma ta? CIEL Romania te sfatuieste

Cu totii ne dorim sa fim antreprenori! Insa putini dintre noi suntem constienti si de ce inseamna acest lucru, cator provocari trebuie sa le facem fata si de cat curaj avem nevoie pentru a reusi in domeniul in care ne-am propus.

De aceea, noi, echipa CIEL Romania, iti dam o mana de ajutor si iti spunem ca este esential ca inca de la inceput sa stii cum sa iti evaluezi activitatea pe care o vei desfasura. Pentru a putea sa urmaresti mult mai bine cum evolueaza afacerea ta, poti sa apelezi si la unul sau mai multe softuri care sa inregistreze si sa tina evidenta activitatii tale.

In functie de complexitatea si specificul afacerii tale vei putea avea nevoie de:

  • un soft de evidenta a contractelor: daca ai un numar mare de contracte care trebuie urmarite si facturate cu rigurozitate
  • un soft de evidenta a salariatilor: indiferent ca ai un angajat sau 100, un soft de evidenta a salariatilor este un “must have”, fiindca problematica salarizarii a devenit atat de complexa in ultima perioada incat gestionarea de unul singur a acesteia a devenit costisitoare
  • un soft de gestiune – mai ales daca lucrezi cu stocuri
  • un soft de facturare
  • un soft de contabilitate
  • un soft de evidenta a mijloacelor fixe.

Furnizorii de soft economic, asa cum suntem si noi, cei de la CIEL Romania, iti ofera o varianta integrata a celor de mai sus, astfel ca informatia se transfera automat sau cu minima interventie dintr-un modul in altul.

Stim ca trecerea la o noua aplicatie nu este vazuta ca un proces usor, insa CIEL V7 contine facilitati care sa te ajute cu o tranzitie mai usoara, indiferent de momentul in care alegi sa faci acest pas.

Nu uita ca mai exista o serie de atributii care sunt in sarcina ta ca antreprenor:

  • efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului – tu ca administrator esti raspunzator de bunul mers al inventarierii, nu contabilul tau

Potrivit legii, raspunderea pentru buna organizare a lucrarilor de inventariere revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii entitatii. Asadar, in calitate de administrator, este bine sa verifici ca aceasta operatiune este corect implementata in compania pe care o administrezi. Cel mai usor este sa te asiguri atunci cand aprobi achizitia unui soft de gestiune ca detine si aceasta facilitate.

  • organizarea gestiunii interne a firmei
  • efectuarea de estimari privind o anumita evolutie a activitatii: informatia contabila este cu precadere orientata inspre trecut, contabilitatea inregistreaza evenimente trecute pe baza documentelor justificative intocmite.

De aceea este putin probabil ca un contabil sa iti poata face o estimare a vanzarilor de luna viitoare, atat timp cat nu are informatii cu privire la evolutia pietei, potentiale contracte care se vor semna etc.

Poti cere contabilului sa se uite in trecut pentru indicii despre viitor, iti poate oferi o multime de informatii bune despre rezultatele tale pana in momentul prezent si astfel poti vedea tendintele si domeniile care trebuie imbunatatite. Asadar, nu il intreba despre proiectii sau prognoze.

Data viitoare o sa iti spunem cate ceva despre inspectia fiscala, in caz ca ai nenorocul sa iti treaca pragul reprezentantii institutiilor statului. Pana atunci insa te lasam sa te convingi cat de util este CIEL V7 pentru succesul afacerii tale si daca ai nevoie de detalii suplimentare ne gasesti la numarul 021 9341 sau pe e-mail contact@ciel.ro.