Strategia noastra, bazata pe 27 ani de experienta si reusite profesionale, este construita in jurul clientilor, carora le facem o promisiune ferma: prin abordarea noastra, prin portofoliul diversificat de produse, servicii si calitatea acestora, prin mediul eficient si prietenos de vanzari si support, ambitia noastra este de a le oferi clientilor raspunsul la asteptarile lor: de la comunicare deschisa, profesionista si prietenoasa, oferirea unor produse de top si a unui plan de servicii personalizat, pana la intelegerea problemelor adiacente si rezolvarea lor prin informari si sfaturi referitoare la schimbari legislative, support tehnic de calitate, cu rezultate care sa le faca viata mai frumoasa.

Misiunea CIEL este de a-ti face viata mai buna, prin faptul ca te ajuta sa-ti rezolvi problemele si sa obtii rezultate excelente, cu:

  • produse si servicii performante, care iti usureaza munca (fara a te plafona)
  • sfaturi si noutati de la specialisti de top
  • mediu prietenos de sales si support, unde te vei sfatui impreuna cu specialistul CIEL asupra celei mai bune decizii de rezolvare a problemelor tale (cel mai potrivit pachet, in functie de nevoile tale curente)

Astfel, iti va fi mai usor sa iti indeplinesti obiectivele, castigand timp si energie pentru tine si familia ta.

Valorile CIEL Romania

DE INCREDERE

  • suntem de peste 25 de ani pe piata, experienta noastra ne permite sa facem produse bune si sigure, pe care te poti baza
  • tinem pasul cu modificarile legislative

PROFESIONIST

  • produsele noastre diminueaza riscul greselii pentru tine, prin automatizari, verificari si raportari numeroase
  • nu te lasam la greu: primesti actualizari legislative la timp, oricat de multe si dese ar fi
  • esti in legatura cu specialisti din domeniu, direct sau prin echipa noastra 

ORIENTAT CATRE CLIENT

  • esti partenerul nostru: la sugestiile clientilor nostri, produsele CIEL Romania s-au dezvoltat foarte mult calitativ, fara oprire
  • ne place ceea ce facem pentru clienti, cu care tinem legatura pe toate canalele de comunicare