Cum adaug un document electronic pe nota contabila?

Întrebări frecvente

Stiai ca poti adauga documentele electronice primite de la clienti pe nota contabila, astfel incat acestea sa poata fi accesate oricand in viitor, avand in vedere ca acestea se pastreaza in baza de date si nu local pe calculatorul pe care lucrezi?

Pentru a realiza acest lucru este necesar sa definesti o informatie aditionala pe nota contabila, de tip fisier.

Ulterior, cand creezi nota contabila, ai posibilitatea de a atasa documentul electronic in orice format (de ex.: .pdf) la nota contabila. Astfel ai putea scapa de documentele fizice si de dosarele pline daca iti convingi clientul sa iti transmita documentele in format electronic (chiar si scanate).

Pasi necesari pentru definirea si asocierea pe nota contabila a informatiei aditionale de tip fisier:

In acest moment ai o informatie aditionala de tip fisier, pregatita sa fie utilizata pe notele contabile.

Odata salvata nota, oricand vei avea nevoie sa vizualizezi carui document primit de la clientul tau ii corespunde acea nota contabila, ai posibilitatea de a face acest lucru din nota contabila.

Astfel, ai obtinut de fapt o arhiva a documentelor electronice legata de notele contabile create pe baza documentelor primite.

Întrebări frecvente