CIEL Conta iti ofera timp liber si control absolut!


Fa un pas inainte alaturi de noi!

Am pregatit pentru tine solutia OCR (recunoasterea optica a caracterelor), special destinata contabililor care folosesc aplicatia CIEL V7.
Castigi TIMP punand aplicatia de contabilitate sa lucreze pentru tine. Functia OCR din CIEL V7 importa documentele si iti inregistreaza notele contabile in timp ce tu citesti o lege sau de ce nu bei o cafea si te relaxezi.

Uiti de activitatile repetitive de introducere a datelor; acum sunt inlocuite de automatizari. Convertirea diferitelor tipuri de documente (documente scanate, fisiere PDF, imagini capturate de o camera digitala), in mod automat, in note contabilite, este solutia inovatoare. Acum iti permiti, in sfarsit, sa reduci timpul si efortul alocat muncii mecanice, implicit costurile. Poti creste numarul de clienti sau sa utilizezi timpul castigat pentru alte activitati, utilizand OCR.
Intregul proces de conversie a datelor dureaza mai putin de un minut! Imagineaza-ti acum cum ar fi ca teancurile de documente (electronice sau fizice) primite de la clienti pentru care petreci ore intregi in fata calculatorului, sa fie procesate automat in timp ce te ocupi de alte operatiuni!
Mai mult, cu OCR, CIEL V7 invata in timp diverse modele de documente ajungand sa automatizezi etapele de lucru care in acest moment iti consuma timp si energie!

Curios cum functioneaza aceasta noua tehnologie? Fii pe faza!
Pentru ca ne pasa mereu de timpul si energia ta si pentru ca ne dorim sa te vedem mereu relaxat si entuziast, din luna decembrie faci cunostinta cu evolutia in contabilitate!

OCR este cadoul nostru neobisnuit pentru tine!

Un program modern si competitiv de contabilitate trebuie sa te ajute prin automatizari sa castigi timp. Exact asta face CIEL V7 prin inregistrarile automate repetitive pentru cheltuielile si veniturile in avans sau modelele de note contabile. Este mai mult decat o aplicatie de contabilitate, este un partener de business, care iti pune la dispozitie informatii relevante despre intreaga activitate a societatii incluzand rapoarte de management de analiza financiara, rapoarte pe centre de cost, intreaga suita de declaratii fiscale, automatizari privind actualizarea partenerilor dar si o comunitate la care poti avea acces pentru interactiune si networking.