CIEL Distributie

Controlul total al miscarilor din stocuri si automatizarea procesului de livrare sunt preocupari zilnice si e obligatoriu sa le bifezi constant, pentru a avea rezultate cat mai bune! Solutia CIEL pentru distributie, integrata cu CIEL Gestiune, include gestiunea fluxurilor tale operationale, de la necesar de aprovizionare pana la facturi de furnizori, de la comenzi de la clienti la facturi clienti, incasari si plati, gestiune financiara si contabila (integrata cu CIEL Contabilitate), analize si raportari. CIEL Distributie monitorizeaza documentele aferente transportului de marfa, cu posibilitatea definirii de trasee de livrare si fluxuri de lucru pentru fiecare partener. Poti urmari foarte usor livrarile si documentele prin intermediul Diagramei de livrare, care iti permite nu doar emiterea si vizualizarea documentelor, ci si navigarea facila intre ele.

Functionalitati care te salveaza

  • Pe articole, poti seta stocurile minime si optime pe depozite, liste de furnizori, cantitatile minime si maxime care se pot cumpara de la furnizori, numarul de zile in care se vor face livrarile
  • Aducerea implicita pe comenzi de cumparare a datelor de livrare
  • Verificarea si avertizarea la scaderea stocului sub stocul minim in functie de depozite
  • In plus, comenzile pot fi urmarite prin intermediul starilor in care se afla (ex: trimisa, acceptata, in curs de livrare, …)
  • Este avantajos pentru ca asigura reducerea numarului de tranzactii, avand ca rezultat reducerea muncii manuale
  • Monitorizeaza documentele aferente transportului de marfa, cu posibilitatea definirii de trasee de livrare si fluxuri de lucru pentru fiecare partener
  • Permite utilizarea aplicatiei pe Android si integrarea acesteia cu site-ul, datorita faptului ca foloseste un numar semnificativ de servicii web (API)
  • Se pot selecta cele mai adecvate canale de livrare si sa se estimeze necesarul stocurilor
  • Se poate selecta traseul de livrare in functie de lungimea acestuia si de numarul de verigi intermediare, pana la factura de vanzare
  • Diagrama de livrare cu ajutorul careia poti urmari foarte usor livrarile si documentele (emiterea si vizualizarea acestora si navigarea facila intre documente)
  • Integrare si sincronizare cu alte platforme - Ecommerce, Prestashop, Magento, Worldpress
  • Integrare cu aplicatia CIEL ERP Android pentru telefon si tableta
  • Posibilitatea de configurare de campuri aditionale de orice tip
  • Definire dimensiuni specifice (volum, greutate etc.)
  • Importuri de fisiere excel pentru toate nomenclatoarele aplicatiei, ceea ce duce la o economie uriasa de timp
  • Exporturi intr-o multitudine de tipuri de fisiere
  • Sistem de drepturi si profile avansat, pana la cel mai mic detaliu
  • Setarea furnizorilor principali, aplicare de restrictii privind aprovizionarea
  • In functie de datele introduse, in comanda de cumparare se vor completa automat zilele de livrare si data, informatii disponibile si la printare
  • Setare si schimbare stari comenzi (cumparare sau vanzare): Trimisa, Acceptata, In curs de livrare, In asteptare, Livrata, Primita partial etc.
  • Adaugarea si urmarirea traseelor de livrare pe comenzi: crearea de fluxuri de documente si trasee pentru distributie cu posibilitatea emiterii directe de documente si urmarirea lor
  • Generare automata comenzi de cumparare
  • Rapoarte pentru urmarirea situatiei stocurilor teoretice si stocurilor rezervate
CIEL
Avantajele tale cu CIEL Distributie CONTROL
  • Urmaresti rezultatele de vanzari in timp real, dar si rezultatele agentilor de vanzari
  • Oricate puncte de lucru si depozite ai avea, ai date despre stocuri in timp real
  • Urmaresti dinamica vanzarilor pe produse, stii mereu care sunt produsele tale cele mai vandute
EFICIENTA
  • Diminuezi durata procesului de vanzare
  • Automatizezi trimiterea de documente, notificari, instiintari catre client
  • Reduci numarul de tranzactii, faci vanzari mai repede
CRESTEREA PROFITABILITATII
  • Controlezi costurile administrative
  • Automatizezi multe actiuni repetitive sau manuale si scutesti bani
IMAGINEA IN FATA CLIENTULUI
  • Agentii de vanzari pot factura la fata locului, clientul primeste factura sau proforma pe loc
  • Poti verifica de la distanta stocurile, poti raspunde oricand si de oriunde daca poti livra si onora comenzile
ANALIZA
  • Magazin online, gestiunea stocurilor, flux de documente si livrare, integrate intr-un singur modul

Testimoniale clienti

Sunt client CIEL de mai bine de 15 ani, asadar se poate spune ca am fost parteneri in incercarea de a depasi obstacolele generate de hatisul birocratic tipic pentru tranzitia romaneasca eterna catre un capitalism veritabil! In tot acest timp am simtit ca CIEL Romania este un partener de incredere si, poate mai important, am apreciat eforturile echipei CIEL de a imbunatati aplicatiile din portofoliu in doua directii importante: usurarea muncii mele de economist si adoptarea tehnologiilor noi si performante! Prezenta unor oameni entuziasti si profesionisti in aceasta echipa, precum Alina Vlad, Bogdan Gradinaru sau Catalina Mocanu, imi da increderea in continuare ca solutiile CIEL vor fi constant imbunatatite sub aspectul suportului, interfetei, performantei si tehnologiilor inglobate, motiv pentru care voi ramane alaturi de CIEL Romania, in ciuda concurentei din ce in ce mai ridicate din acest domeniu!

Virgil BUSOIPF
 
contact
Contacteaza-ne !
Tel : 021 201 53 20