/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Soft ERP și salarizare adaptat industriei tale

Software distribuție – Software ERP Program Salarizare

  • softuri adaptate industriei tale
  • productivitate crescută
  • clienți mulțumiți
Cere oferta

Servicii

Imobiliare

Medical

Constructii

Conta & salarizare

Mentenanță / reparații

Turism

Săli de fitness/wellness

Telefonie și internet

Consultanță

femeie la birou, software industrii

Funcționalități și avantaje – Servicii

  • Facturezi simplu și rapid și setezi generarea de facturi recurente.
  • Emiți ușor comenzi clienților și poți să preiei datele din comandă în factură.
  • Alegi data scadentă diferită in funcție de contract.
  • Poti adauga servicii suplimentare si le poti factura repetitiv automat sau odata.
  • Poți defalca valoarea totală a unui contract în numărul de facturi (rate) dorit cu datele și valorile dorite.
  • Definești și urmărești contractele: pe tip de abonament, pe locații, perioade de contract, chiriași etc.
  • Poți genera comenzi cu preluare totală sau parțială pe factură.
  • Repartizezi cheltuielie de întreținere și ții evidenta încasărilor aferente.
  • Încasările din penalități sunt calculate automat.
  • Repartizezi cheltuielile de întreținere și administrative pe centre de cost, ai vizibilitate asupra lor.
  • Poți trimite email-uri automate clienților cu facturile scadente pentru a putea încasa la timp.
  • Datele sunt transferate automat în contabilitate.
  • Datele sunt calculate corect, fără ca munca să fie dublată.

Retail

Magazin

Mini-market

Depozit

barbat in camasa bleu, software industrii

Funcționalități si avantaje – Retail

  • Facturile sunt generate pe loc.
  • Interfața touchscreen pentru casa de marcat.
  • Stocuri organizate pe centre de cost, tipuri de produs, furnizor.
  • Poți face rezervări de stocuri, angajați din alt punct de lucru văd diferențiat stocul disponibil de cel rezervat.
  • Documente variate și indispensabile: facturi personalizate, inventar, NIR, chitanțe.
  • Poți face ușor și rapid retur bon fiscal din interfața casei de marcat (storno bon prin factură).
  • Notificări trimise automat clienților tăi: notificări de plată, sold.
  • Notificări cum vrei tu pe stocuri, pentru a evita stoc zero cand ai clientul în față.
  • Poți lucra cu stoc negativ, poți comanda produse furnizorilor tăi, fără să refuzi comenzile clienților.
  • Stocuri corecte, oricâte puncte de lucru ai.
  • Rapoarte indispensabile unui antreprenor determinat: Cash-Flow, P&L, rapoarte vânzări în timp real și rapoarte pe produse, pe centre de cost, pe clienți, profitabilitate pe puncte de lucru sau furnizor.
  • Datele se duc automat în modulul de contabilitate, corect, nu muncești de două ori.

eCommerce

Comenzi preluate la timp

Vânzări mai mari

Clienți fericiți

telefon in maini, software industrii

Funcționalități și avantaje – eCommerce

  • Ai produsele tale pe site în TIMP REAL fără intervenție umană, automat!
  • Poți seta facturare recurentă, facturile fiind emise rapid.
  • Definești și urmărești produsele în funcție de categorie și poți adăuga foto la produse.
  • Oricâte articole ai avea, automatizările funcționează rapid și corect.
  • Stocurile sunt actualizate AUTOMAT la fiecare comandă efectuată pe site de clienții tăi.
  • Poți seta notificări pe stocuri cum vrei tu.
  • Cheltuielie de întreținere sunt repartizate și ai evidența încasărilor aferente.
  • Penalitățile sunt calculate automat.
  • Facturarea, inventarul și descărcarea de gestiune se fac ușor și fîrî intervenția ta.
  • Facturile sunt trimise automat.
  • În contabilitate ajung rapid datele din gestiune.

Productie

Producție alimentară/cofetarie-brutărie

Productie industriala

Producție băuturi alcoolice

Producție mobilă

Producție produse cosmetice

Producție publicitară

briose, software industrii

Funcționalități și avantaje – Producție

  • Creezi rețete pentru realizarea produselor alimentare dorite.
  • Urmărești întregul lanț de producție, de la rețetaă la produs finit.
  • Poți prelua direct comanda de vânzare în ordinul de producție.
  • Vezi diferențele dintre rețeta standard și cea utilizată.
  • Pentru producția de alcool, calculezi automat accizele pe fiecare tip de băutură.
  • Poți lucra cu articole cu loturi și date de expirare.
  • Ai siguranța că realizarea produselor se face în conformitate cu normele sanitare în vigoare.
  • Ai siguranța că produsele îndeplinesc standardele de calitate dorită.
  • Produci organizat produsele pe care le vei vinde în magazinele tale sau în magazine de desfacere.
  • Nu faci risipă de ingrediente și știi cu precizie cantitățile pentru producție.
  • Bonul de consum și nota de predare pentru produsul finit (prin validarea unui ordin de producție) sunt generate AUTOMAT.
  • Poți lucra cu articole cu loturi și date de expirare.
  • Poți genera comenzi cu preluare totală sau parțială pe factură.
  • Ai rapoarte importante pentru un antreprenor care vrea sa economisească: pe consum (cantități de ingrediente), cheltuieli de realizare a produselor, pe diferența dintre cantitățile estimate și cele folosite în producție.
  • Ai raport de producție realizată și cu taxe de producție.
  • Ai calcul de producție în curs și setarea stărilor aferente pe ordinul de producție (lansat/finalizat).
  • Asiguri o bună organizare a producției.
  • Ai posibilitatea de a da marfa în custodie și retur custodie.
  • Poți calcula costurile producției în curs.
  • Poți urmări facturile emise și încasările și plățile restante pe intervalele alese.
  • Produci fără erori toate produsele comandate de clienți.
  • Notele contabile ajung instantaneu în contabilitate.

Distribuție

Coordonare

Monitorizare

Gestionare

angajat cu un colet, software industrii

Funcționalități și avantaje – Distribuție

  • Coordonezi toate fluxurile de aprovizionare sau livrare.
  • Monitorizezi eficient transportul de mărfuri.
  • Gestionezi fără erori documentele de livrare.
  • Generezi automat comenzi la furnizori în funcție de stocul minim.
  • Poți introduce comenzi de la clienți.
  • Poți crea trasee de livrare pentru comenzi și fluxuri de documente care trebuie urmate pentru efectuarea livrărilor.
  • Poți alege statusul comenzilor și poți seta să se schimbe automat la preluare document.
  • Urmărești întregul lanț de distribuție, de la punctele de ridicare la destinație.
  • Știi în timp real statusul livrărilor de mărfuri.
  • Poți emite și încasa facturi pe teren, dintr-o aplicație mobilă.
  • Poți urmări încasările și plățile.
  • Poți urmări documentele scadente pe intervalele dorite.
  • Ai posibilitatea de a seta ca pe comenzile de cumpărare să apară datele de livrare implicit.
  • Ai control total asupra tuturor comenzilor făcute de clienți.
  • Gestionezi facil toate documentele de livrare și ai o evidență clară asupra activității.

Cere oferta Software și Industrii

Cere oferta Industrii

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Funcționalități pentru toate industriile

1

Facturare automată

  • Facturezi automat contractele recurente.
  • Facturarea se face ușor și datele se duc automat și în modulul de contabilitate.
2

Contabilitate

  • Softul asigură un flux neîntrerupt al activității, fără erori umane.
  • Angajații pe contabilitate încheie task-urile mai repede, multe date fiind procesate automat.
3

Rapoarte de analiză financiară

  • Rapoarte pe încasări – știi ce ai încasat deja și ce sume urmează să primești
  • Raport de venituri generate de penalități
  • Raport pe vânzări
  • Rapoarte de analiză: P&L (Profit&Loss) și Cash Flow
4

Management stocuri/servicii

  • Stocurile sunt actualizate în timp real, în funcție de vânzări sau aprovizionare.
  • Gestionezi ușor și în timp real stocurile, de la birou sau din teren de pe mobil.
  • Poți genera comenzi automate către furnizori, conform cu setările stabilite de tine, pentru a nu rămane cu stoc zero.
  • Poți crea alerte de stoc sau lucra cu stoc negativ.
  • Poți comanda produse de la furnizorii tăi pentru a nu refuza comenzile clienților.
  • Faci foi de calcul și devize estimative din magazin sau din teren.
  • Ai vizibilitate asupra produselor și furnizorilor.
  • Ai informații corecte și în timp real pe articole, servicii și furnizori.
  • Definești ușor serviciiile tale și contractele, urmărești veniturile pe fiecare.
5

Management contracte

  • Definești contractul și penalitățile aferente, calculele se fac automat.
  • Urmărești ușor plățile, contractele și penalitățile.
6

Management penalități

  • Trimiți automat notificări clienților despre întârzierile de plată.
  • Alegi scadența diferită în funcție de contract.
7

Management discount-uri

  • Calculezi ușor discounturi procentuale sau valorice, pe documente, pentru clienți și furnizori.
  • Setezi trimiterea automată de notificări clienților privind plățile pe care trebuie sa le facă.
8

Subscriptie anuala

  • Număr nelimitat de apeluri, suni de câte ori ai nevoie.
  • Cost controlabil, ai preț fix pe abonament.
  • Versiuni noi dese, cu funcționalități utile.

Ai nevoie de un program ERP personalizat pentru afacerea ta?

Ce spun clienții

Numărul de greșeli scade cu NextUp ERP

În urmă cu 5 ani de zile am decis că este necesar să aducem îmbunătățiri în ceea ce privește gestiunea contabilă, automatizarea unor activități și raportarea financiară. Pentru a putea realiza ceea ce ne-am propus aveam nevoie să putem împărți cheltuielile în peste 50 centre de cost, softul să fie unul suficient de prietenos încât persoane fără experiență contabilă să îl poată utiliza încât să poată extrage informațiile necesare raportării financiare și nu în ultimul rând să putem ușura anumite procese repetitive prin automatizarea lor, cum ar fi transmiterea unor email-uri prestabilite.

NextUp a reușit să acopere aceste nevoi, ba chiar mai mult. Deși este un program gândit pentru gestiune contabilă, nu se limitează doar la acest lucru. Este ușor de utilizat, intuitiv și interactiv, cu posibilitate de customizare încât să poți extrage informațiile contabile necesare în forma dorita. Multitudinea de moduri de filtrare a înregistrărilor, rapoartele pe care le generează automat și posibilitatea de personalizare sunt doar câteva din lucrurile de care am ajuns să depindem în ultimii 4 ani. În ceea ce privește puținele situații în care ne-am lovit de probleme tehnice sau am întâmpinat dificultăți, echipa NextUp a fost foarte promptă în soluționarea lor.

Adrian Calin,

Director General Adjunct NEMIRA GRUP

Eram in cautarea unui solutii care sa ne permita atat administrarea contractelor cu clientii, cat si gestionarea eficienta a stocurilor din organizatie, si bineinteles sa ofere un raport bun calitate – pret. Echipa NextUp ne-a convins in primul rand prin deschiderea de a gasi solutii adapate cerintelor noastre de business. Pana la acest moment am reusit sa demaram utilizarea softului pe doua unitati din grupul nostru de firme si suntem foarte multumiti de rezultate.

Alina Stefan,

Director Financiar CAMBRIDGE SCHOOL